צור קשר

אילו בדיקות יש לערוך לפני שרוכשים נכס?

אמנם רכישת נדל"ן הוא צעד מרגש אבל האם אתם יודעים מה מסתתר מאחורי הנכס שאתם עומדים לרכוש? האם הבעלים מהם אתם רוכשים את הנכס  סיפרו לכם את כל הפרטים? כדי לדעת שאתם לא קונים חתול בשק, כדאי לבצע בדיקת מקיפה על אותו נכס לפני קנייה.

 בדיקת ליקויים בנכס לפני קניה

רכישת נדל"ן להשקעה היא אחת ההחלטות החשובות ביותר בחיים, היות ומדובר בנכס יקר, אשר עליו תרצו לקבל תשואה גבוהה בעתיד. לכן מומלץ ביותר, לפני רכישת הנכס לבצע בדיקת בדק בית לפני רכישת נדל"ן ולבדוק האם הסביבה וכן הפריטים השונים שנמצאים בבית יכולים להזיק לכם. 
 
בעת בדיקת הנכס לפני קנייה מומלץ לבדוק גם את הסביבה החיצונית, שכן בדיקת הסביבה יכולה לרמז על מצב הנכס. כמו כן, כדאי לבדוק את הצנרת, בייחוד אם מדובר בדירות ישנות. אמנם הצנרת חבויה, אבל ניתן ללמוד על מצבה לפי לחץ יציאת המים.

איתור נזילות מים

הופעת כתמי מים על הרצפה, בקירות או בתקרה מעידה כי מדובר על נזילת מים. כדי לאתר את מקור נזילת המים יש צורך לקרוא למומחים בתחום איתור נזילות מים. מומחים בתחום איתור נזילות מים הם בעלי ניסיון והכשרה בתחום ויכולים לאתר את הנזילות מבלי לגרום

מעורבות של גורם מקצועי

כל מי שמנסה למכור לכם את הדירה הוא בעל עניין שתרכשו את הדירה, ולכן כל מידע שלילי שהוא ימסור לכם עשוי לשנות את ההחלטה שלכם בכל הקשור לרכישת הדירה. רק גורם מקצועי כמו מהנדס מוסמך שיבצע בדיקת בדק בית יכול  לומר לכם מה מצבה של הדירה. לפיכך, חשוב מאד לערוך בדיקת בדק בית

כיצד למצוא חברת בדק בית?

בדיקת בדק בית היא בדיקה המצריכה לא מעט אחריות מצד החברה המבצעת את הבדיקות.על סמך הבדיקות הדיירים יכולים לקבל החלטות הרות גורל הקשורות ברכישת הנכס. לפיכך, חשוב מאד שמי שיבצע את בדיקת בדק בית תהיה חברה בעלת ניסיון שתעסיק קונסטרוקטור מוסמך שיכול לבצע את הבדיקה בהתאם לניסיונו. בדיוק כפי שעל רכישת דירה לא מתפשרים, כך גם על בדיקת דירה לא כדאי להתפשר, אלא להזמין את החברה הטובה ביותר.לא יודעים כיצד למצוא את החברה המתאימה לכם.
 
כיום ישנן חברות בדק בית רבות ולכן ההמלצה היא לא לבחור את החברה הראשונה, אלא לערוך סקר שוק ולבקש המלצות מחברים או בני משפחה שיכולים לסייע לכם בבחירת חברת בדק בית.

חברת בדק בית

למעשה, בדיקת בדק בית היא בדיקה מקיפה שסוקרת את מצבו של הנכס ואת האישורים שלו. באמצעות הבדיקה ניתן לחשוף את כל הנזקים וליקויי הבנייה שנגרמו לנכס בעקבות עבודה רשלנית או שימוש בחומרים זולים. 
 
חברת בדק בית מקצועית תדאג להוציא לדיירים דוח המעיד על תקלות במבנה ושיטות מומלצות לתיקון. לאחר קבלת הדוח תוכלו לדרוש מהקבלן להתחייב לתקן את הנזקים שנגרמו בדירה.

בדק בית מקצועי בזמן  עבודות שיפוץ

בדק בית מקצועי לא חייב להיות אך ורק לפני רכישת הנכס, אלא גם בזמן עבודות שיפוץ למשל. אם רכשתם דירה ואתם מעוניינים לשפץ אותה מומלץ לבצע בדק בית בזמן עבודות השיפוץ. ביצוע הבדיקה בזמן השיפוצים תאפשר לכם  לפקח על העבודות במטרה לא להגדיל את הנזק ולמנוע בעיות בעתיד. בדיקת בדק בית מתבצעת על ידי קונסטרוקטור מומחה על ידי מהנדס שיפקח על עבודתו של הקבלן.