צור קשר

חימום תת רצפתי

למזג האוויר כללים משל עצמו, זה יכול להיות חורף או קיץ, כאשר הבדלי הטמפרטורה גדולים, יש בהחלט סיבה לדאוג. במצב הזה, אנשים מחפשים לקרר את הבית או לחמם אותו לחילופין בימים הקרים יותר.

מה עושים אז? האם עדיף לבחור תנור או אפילו מזגן בכדי לייצר מקום חמים ונעים יותר בבית? החדשות הטובות הן, כי באמצעות חימום תת רצפתי, אפשר ואפילו מומלץ לשנות את כללי המשחק- החימום הטוב והאטרקטיבי ביותר הוא החימום התת רצפתי. מאז ועד היום, לא היה כדבר הזה ולכן, יותר ויותר אנשים מבינים את הרעיון ובוחרים בחימום שמשנה את כל הכללים.

יתרונות של חימום תת רצפתי

בין כל היתרונות, חימום תת רצפתי מעניק מחיר הוגן, תנאי אחזקה הוגנים ואם כל זה לא מספיק, הוא אפילו לא תופס מקום בבית. רוצים לדעת איך זה עובד? החימום התת רצפתי נמצא מתחת למרצפות. אף אחד לא רואה אותו וכך, הוא מעביר את החימום מלמטה כלפי מעלה בצורה היעילה ביותר. אז אם אתם עומדים לעצב את הבית מחדש ואין לכם מקום נוסף לרהיט מיותר, לחימום יש גם את כל האפשריות לספק את הסחורה ולא לבלוט לעין.

סכנות כמו התחשמלות, רטיבות, כוויות, כל אלו לא נמצאים כאשר אתם בוחרים את החימום התת רצפתי. חד משמעית, מבין כל שאר האפשרויות לחמם את הבית העם עשה את הבחירה שלו- חימום שמתחיל מהרצפה ומתפזר יפה לכל שאר חלקי הבית. כאשר בישראל תקופת החורף לא פשוטה, מה שעושה את ההבדל זה מפזר החום החדשני הזה. אז איך זה באמת עובד?

איך פועל חימום תת רצפתי?

כאשר מדברים על חימום תת רצפתי, מדברים על שתי שיטות, אחת מהן מתייחסת לחשמל ואחת מובלת דרך מים. במאמר שלפניכם, נדבר על שיטת המים. מתחת למרצפות יש צינורות מים, מערכת הצינורות מבודדת בצורה תרמית – מה ששומר על המים חמים לאורך כל הזמן גם בימים הקרים.

צינורות המים מחליפים את מי התהום הקרים ומחממים את הרצפה בקלות כך שכל הבית למעשה מקבל את "מכת החום " ועובר את החורף הזה בשלום. בין כל היתרונות שכבר דיברנו עליהם, חימום תת רצפתי מאפשר למי שגבר בבית להתהלך בחופשיות ולא לסבול ממצוקת קור קשה. באמצעות חימום תת רצפתי אפשר לעשות הכול וכן לשמור על אווירה מושלמת בבית.