צור קשר

לגור באשקלון-לחיות את החלום

אשקלון היא עיר מדהימה המקשרת באופן ישיר בין החלק הדרומי של ישראל לבין שאר חלקי המדינה. אשקלון הפכה לעיר מאד תוססת בשנים האחרונות והיום ניתן לראות עלייה משמעותית באחוזי האנשים המעוניינים לעבור לאשקלון, לרכוש דירה ולעבור לגור בעיר.

קצת על אשקלון עצמה

אשקלון היא עיר שהמגורים בהם הם מגורים טיפה אחרים. העיר עצמה נמצאת בחלק הדרומי של ישראל והיא לא מוקפת בערים גדולות או באזורים מרכזיים ולכן החיים בה מתנהלים באופן טיפה שונה. בעיר עצמה ניתן למצוא הכל החל ממסעדות ואטרקציות שונות, חופי ים מדהימים, מקומות עבודה, קניות ומקומות בילוי ועוד. כאשר רוצים לצאת מהעיר צריך לקחת אוטו, בשנים האחרונות נבנתה תחנת רכבת בעיר, דבר הגורם לקרבה ונגישות בין אשקלון לאזור המרכזי של ישראל. אשקלון נחשבת עיר חוף במחוז הדרומי של מדינת ישראל, במישור החוף הדרומי, על חוף הים התיכון בין אשדוד לעזה.

רכישת דירה באשקלון – דירה חדשה או דירה יד שנייה?

כאמור, בשנים האחרונות אשקלון הפכה לעיר תוססת מאד ויותר ויותר אנשים מעוניינים לגור בעיר עצמה או באזור הסובב אותה. דירות באשקלון נמכרות במחירים יחסית זולים בהשוואה לשאר הארץ, דבר העוזר לאנשים לקבל החלטה האם לרכוש או לא לרכוש בה דירה.

דבר נוסף  שעוזר לאנשים להחליט האם לקנות דירה באשקלון הוא העובדה שראשויות העיר פיתחו את העיר בצורה משמעותית והיום לא ניתן למצוא משהו שלא קיים בעיר או באזור העיר החל ממקומות עבודה, מוסדות לילדים, שרותי רפואה ועוד. 

אחת השאלות העולות כאשר רוצים לעבור לגור באשקלון הוא היא האם לרכוש דירה משומשת או האם לרכוש דירה חדשה באשקלון. על מנת לענות על שאלה זו צריך לחשוב על כמה דברים:

  1. תקציב – דירות חדשות הנן דירות יקרות יותר מדירות חדשות למרות שברוב המקרים דירה יד שנייה מצריכה שיפוץ יקר.
  1. מצב הדירה – דירות ישנות ומשומשות הן דירות שבדרך כלל נמצאות שנים רבות במקום ובהרבה מקרים הן דירות במצב שמצריך שינוי משמעותי בדירה.
  1. ממי אנחנו רוכשים את הדירה? כאשר רוכשים דירה יד שנייה בדרך כלל רוכשים אותה מאדם פרטי, כאשר רוכשים דירה חדשה בדרך כלל רוכשים אותה מקבלן ולכן חשוב לבדוק על שם מי הדירה כתובה. 

היום ניתן למצוא המון פרויקטים של נדל"ן בעיר אשקלון, העירייה והממשלה משקיעות בהקמה של שכונות מגורים, מוסדות ציבוריים, מוסדות חינוך ועוד. הפרויקטים העתידיים מספקים דירות חדשות ומקומות מגורים לתושבים חדשים המגיעים לגור באשקלון.