צור קשר

משאבת חום לחימום תת רצפתי

משאבת חום לחימום תת רצפתי, משמע חימום באמצעות הטכנולוגיה הכי מתקדמת בישראל והכי נפוצה בישראל. שיטה זו סופחת חום מהאוויר החיצוני ומשתמשת בו לצרכי חימום המים עצמם בצורה הטובה ביותר. לצורך העניין, מדינות קרות, הן ההוכחה לכך כי משאבת חום לחימום תת רצפתי אכן עושה את זה על הצד הטוב ביותר.  לצורך ההשוואה, משאבה ישראלית לא תצלח במדינות בהן הטמפרטורה הינה מתחת לאפס- מה שעלול להוריד את יעילותה של המשאבה. אז איך כדאי לבחור משאבת חום לחימום תת רצפתי, כל התשובות במאמר שלפניכם.

החימום התת רצפתי במדינת ישראל

כפי שהבנתם, צורך של משאבת חום לחימום תת רצפתי בארץ שונה ביחס למדינות אירופאיות קרות. מבין כל היתרונות, משאבת החום הישראלית אמרה את דברה והיא לא רק איכותית אלא גם זולה ומותאמת לאקלים הישראלי. באמצעות משאבת חום לחימום תת רצפתי אפשר לחוות חוויה של חימום וכך לשמור על איכות החיים שתמיד רציתם. גם בימים הקרים ביותר – תדע המשאבה להתמודד עם כל תרחיש וכך לחסוך לכם בחשמל ובו זמנית לחמם את כל חלל הבית בצורה שווה.

איך מתקינים משאבת חום לחימום תת רצפתי?

בכדי להתקין משאבת חום לחימום תת רצפתי, חייב לדעת את הגודל הנכון תוך כדי התחשבות בפרמטרים כמו אקלים וכן אזור בו תתקינו אותה. עניין זה חשוב מאוד היות ואפיון שאיננו מדויק עלול לפגום ביעילות וכך גם להפוך את התועלת לחסרון – צריכת חשמל גבוהה מהרגיל לצד קיצור משמעותי של חיי המשאבה. אז איך כדאי להתקין? קודם חשוב לבדוק איפה רוכשים משאבת חום איכותית. הדבר הראשון כמו כל דבר אחר הינו תו תקן- עניין קריטי ביותר שיכול בהחלט להחזיר לכם את השלווה ואת השקט למסלולם. נכון להיום, השוק הישראלי והעולמי לא רוכש מוצר שאין עליו תו תקן. במקרים בהם השירות זול מדי, זה בהחלט עלול לעורר חשד, כך גם אם המכשיר עצמו קטן מהמידות המוכרות בשוק. בשביל לדעת מה אתם עושים ואיך אתם קונים, חשוב לפנות אל לקוחות ולוודא מולם כי המכשיר שלכם אכן יכול לעשות את העבודה.

מחפשים להעביר את ימי החורף בנעימות ולא לסבול מקור מיותר? אם התנור או המזגן הישן לוקחים יותר מדי חשמל- הגיע הזמן להתקדם עם הקדמה. באמצעות משאבות חום לחימום תת רצפתי, החיים שלכם עומדים להשתנות מהקצה אל הקצה.